OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W KORONOWIE
Burmistrz Koronowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
Stanowisko pracy:
podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie – pełen etat (stanowisko, wymiar etatu)
Wymagane niezbędne od kandydata:
- wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe o kierunkach: ekonomia (specjalność finanse, bankowość, rachunkowość) bądź administracja,
- 3-letni staż pracy zawodowej, w tym 2- letni staż w jednostkach sektora finansów publicznych w komórce finansowo-księgowej,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Word, EXEL).
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy na stanowisku związanym z finansami, ekonomią bądź rachunkowością.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów ustaw o
- finansach publicznych,
- rachunkowości,
- podatku od towarów i usług,
- podatku dochodowym od osób fizycznych,
- podatku dochodowym od osób prawnych,
- systemie ubezpieczeń społecznych,
- ochronie danych osobowych,
- samorządzie gminnym,
- pracownikach samorządowych
i obejmuje przede wszystkim prowadzenie spraw związanych z:
- prowadzeniem dokumentacji finansowo-księgowej wydatków budżetowych, depozytowych, funduszu socjalnego,
- sprawdzaniem i weryfikacją dowodów księgowych, w tym faktur VAT, wyciągów bankowych, raportów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- dekretacją i klasyfikowaniem dowodów księgowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową,
- bieżącym prowadzeniem rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przyjętą polityką rachunkowości,
- rzetelnym i terminowym ujmowaniem operacji gospodarczych na podstawie dowodów finansowo-księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości,
- sporządzaniem sprawozdań finansowych oraz budżetowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- bieżącą analizą zapisów księgowych i ich korygowaniem,
- bieżącym księgowaniem syntetycznym wydatków jednostki budżetowej, księgowaniem syntetycznym wydatków budżetu gminy, księgowaniem analitycznym wydatków, księgowaniem syntetycznym i analitycznym funduszy pozabudżetowych oraz dokonywaniem zaangażowania,
- zamykaniem ksiąg rachunkowych po sprawdzeniu obrotów i sald i sporządzaniu sprawozdań w terminie 20 dni od dnia sporządzenia sprawozdania,
- przedkładaniem Skarbnikowi Gminy bieżącej informacji o realizacji wydatków księgowości syntetycznej i analitycznej,
- uzgadnianiem stanu środków finansowych z jednostkami III stopnia i jednostkami budżetowymi,
- sporządzaniem sprawozdań finansowych i budżetowych (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) z zakresu wydatków i funduszy celowych oraz z wykonania budżetu,
- prowadzeniem ewidencji inwestycji, pożyczek i kredytów oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
- prowadzeniem korespondencji w zakresie realizacji inwestycji gminy oraz wydatków bieżących gminy
- aktywnym uczestniczeniem w inwentaryzacji, weryfikowaniem sald, sporządzaniem protokołów z weryfikacji w ustawowych terminach,
- analizą zmian i proponowaniem zmian do polityki rachunkowości,
- inne zadania zlecone przez Burmistrza, Skarbnika Gminy i Kierownika Wydziału.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wyłącznie na druku załączonym do pobrania przy naborze na stronie BIP UM w Koronowie),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
- kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
- inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 (art. 13, ust. 2 pkt. 4a.):
- Miejsce wykonywania pracy - Urząd Miejski w Koronowie.
- Konieczność częstej komunikacji telefonicznej.
- Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
- Praca przy komputerze.
Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2019 poz. 1282):
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 1282):
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2021 r., kształtował się na poziomie poniżej 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty przyjmowane są do 04.08.2021 r. włącznie, (liczy się data wpływu do urzędu):
- dokumenty można składać osobiście w „Kancelarii - Biurze Podawczym” Urzędu Miejskiego w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, (pok. nr 1), w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
- dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, z dopiskiem na kopercie „Nabór na podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
WAŻNE
APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO WYZNACZANYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Dodatkowych informacji udziela Monika Lewandowska – Kadry
nr tel. kontaktowego: (0 52) 38 26 402
Uwaga:
Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koronowo (www.bip.koronowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Patryk Mikołajewski
/-/ Burmistrz Koronowa
Treść ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie pobierz