OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W KORONOWIE
Burmistrz Koronowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
Stanowisko pracy:
Urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych – pełen etat (stanowisko, wymiar etatu)
Wymagane niezbędne od kandydata:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- biegła umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany, przynajmniej 3 – letni staż, w tym co najmniej 1 rok w zamówieniach publicznych
- doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji publicznej lub na stanowisku zamówień publicznych,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
Do obowiązków kandydata na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- Obsługa Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Doradztwo i pomoc merytoryczna w sprawach zamówień publicznych dla pozostałych Wydziałów Urzędu.
- Stosowanie ustawy do zamówień na dostawy, wykonanie usług i robót budowlanych opłacanych w całości lub w części przy wykonaniu zadań własnych gminy:
- przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację istotnych warunków zamówienia,
- wybór trybu udzielania zamówienia publicznego,
- wskazanie właściwego dla danego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składu powoływanej doraźnie Komisji przetargowej (przewodniczącego, sekretarza, członków), działającej na podstawie powołania Zarządzeniem Burmistrza Koronowa i Regulaminu pracy komisji,
- opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- dokumentację związaną z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- specyfikację istotnych warunków zamówieniach,
- warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępowania uzależniony jest od:
- zaproszenia do składania wniosków lub ofert,
- zaproszenie do udziału w negocjacjach
- zapytanie o cenę,
- ogłaszanie przetargów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:
- przyjmowanie ofert,
- przechowywanie ofert,
- weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
- przedłużanie terminu składania ofert,
- sprawdzenie, czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
- obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
- zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu,
- przygotowanie projektów umów w sprawie udzielania zamówienia publicznego,
- uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego,
- współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania odwoławczego,
- uzupełnienie treści wzoru umowy o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji,
- zwrot wadiów,
- archiwizacja dokumentacji przetargowej,
- składanie rocznych sprawozdań Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów ustaw:
- kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo zamówień publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wyłącznie na druku załączonym do pobrania przy naborze na stronie BIP UM w Koronowie),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
- kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
- inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 (art. 13, ust. 2 pkt. 4a.):
- Miejsce wykonywania pracy - Urząd Miejski w Koronowie.
- Konieczność częstej komunikacji telefonicznej.
- Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
- Praca przy komputerze.
Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2019 poz. 1282):
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 1282):
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2021 r., kształtował się na poziomie poniżej 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty przyjmowane są do 16.07.2021 r. włącznie, (liczy się data wpływu do urzędu):
- dokumenty można składać osobiście w „Kancelarii - Biurze Podawczym” Urzędu Miejskiego w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, (pok. nr 1), w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
- dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, z dopiskiem na kopercie „Nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
WAŻNE
APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO WYZNACZANYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Dodatkowych informacji udziela Monika Lewandowska – Kadry nr tel. kontaktowego: (0 52) 38 26 402
Uwaga:
Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koronowo (www.bip.koronowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Patryk Mikołajewski
/-/ Burmistrz Koronowa
Treść ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie pobierz