Uprzejmie informujemy, że Gmina Koronowo złożyła wniosek do konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Wytyczne instytucji ogłaszającej konkurs i wymagania na bieżąco ulegają zmianie np. w zakresie dokonania weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach przez opiekunów prawnych oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu.
W związku z powyższym, prosimy Wszystkie osoby, które złożyły oświadczenie, o dostarczenie najpóźniej do dnia 30 listopada br. dokumentów potwierdzających zatrudnienie w PGR osób wskazanych w oświadczeniach. Mogą to być zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje organów publicznych. Prosimy dostarczać np. świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia z ZUS itp.).
Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
Dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, pokój nr 18.
Szczegółowe informacje, tel. 52 3826 472.