Gmina Koronowo przekazała do tej pory 371 laptopów. Działania są efektem pozyskania przez gminę Koronowo grantu w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Burmistrz Koronowa ogłasza nabór uzupełniający!
Nabór uzupełniający obejmuje zakup i przekazanie 9 sztuk laptopów i prowadzony będzie od 21 do 23 grudnia 2022 r.
- Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia dokumentów.
- Dokumenty będą przyjmowane w terminie od 21 grudnia do 23 grudnia 2022 roku w Biurze Podawczym urzędu Miejskiego w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1 w godzinach pracy urzędu z zaznaczeniem, że w przypadku dużej ilości zgłoszeń nabór może zostać zamknięty wcześniej!
- Za datę zgłoszenia uważa się datę doręczenia (wpływu do Urzędu) w w/w terminie.
- Zgłoszenia o przyznanie grantu będą rozpatrywane na bieżąco, w kolejności wpływu kompletnych dokumentów.
- Urząd Miejski w Koronowie nie będzie dokonywał sprawdzenia dokumentów przed ich złożeniem.
- Do oświadczenia (wniosku) należy dołączyć kserokopie:
- dokumentów potwierdzających zatrudnienie w PGR osób wskazanych w oświadczeniach. Mogą to być zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje organów publicznych. Prosimy dostarczać np. świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia z ZUS itp.). Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
- dokumentów potwierdzających naukę (zaświadczenie ze szkoły lub legitymacja szkolna) - W oświadczeniu prosimy o wpisanie numeru telefonu do kontaktu!
- Złożenie zgłoszenia niepełnego (w tym bez załączników wskazanych wyżej), zawierającego braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia.
UWAGA!!
PRAWIDŁOWY KOMPLET DOKUMENTÓW TO:
1. OŚWIADCZENIE
2. ZGODA (KLAUZULA)
3. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ZATRUDNIENIE W PGR
4. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY NAUKĘ
O sprzęt komputerowy mogą ubiegać się uczniowie zamieszkujący miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej i których członkowie rodziny pracowali niegdyś w zlikwidowanych państwowych przedsiębiorstwach rolnych i zamieszkiwali w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich wymaganych pól w oświadczeniu!
Szczegółowych informacji udziela Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji Urzędu Miejskiego w Koronowie, tel. 52 3826 472
WZORY OŚWIADCZEŃ I ZGODY:
Oświadczenie - w przypadku osób niepełnoletnich ubiegających się o wsparcie.doc153.5 KB
Oświadczenie - osoby pełnoletnie ubiegające się o wsparcie.doc154 KB